Na początku października w ramach lekcji języka angielskiego, uczniowie klasy 2 TGa zostali poproszeni o zaprojektowanie i przedstawienie wynalazku, który byłby zarówno innowacyjny, jak i użyteczny. Im bardziej oryginalny i pomysłowy był wynalazek, tym lepiej. Zadanie miało na celu połączenie kreatywności, umiejętności językowych i myślenia projektowego.
Jedna z uczennic, Gabriela Sagadyn, szczególnie wyróżniła się swoim projektem. Połączyła ona swoje umiejętności rysowania, znajomość języka angielskiego oraz zdolności w zakresie grafiki komputerowej. Stworzyła rysunek swojego wynalazku, który następnie przerobiła na profesjonalną grafikę komputerową. Podczas prezentacji płynnie opisała działanie swojego wynalazku, używając bogatego słownictwa związanego z technologią i projektowaniem. Jej projekt był nie tylko bardzo pomysłowy, ale również estetyczny i profesjonalnie wykonany.
Ta lekcja języka angielskiego była nie tylko dobrą zabawą, jak również doskonałym sposobem na wyjście poza schematy i uczynienie nauki języka angielskiego bardziej interesującą. Pozwoliła uczniom rozwijać swoje umiejętności językowe, kreatywność, wyobraźnię i z pewnością zwiększyła motywację uczniów do nauki języka angielskiego.