Jak wpływa ciśnienie hydrostatyczne i hydrokinetyczne na element wykonawczy? Co się dzieje z cieczą w układach hydraulicznych otwartych? Na te i inne pytania próbowali odpowiedzieć uczniowie z klasy 1 technik mechatronik, projektując i wykonując modele urządzeń sterowanych cieczą. Prace były podsumowaniem realizacji ważnego działu, jakim jest hydraulika z przedmiotu podstawy mechatroniki. Efektem działań uczniów były manipulatory, podnośniki i prasy hydrauliczne. Ponadto młodzież musiała zmierzyć się z nie lada wyzwaniem, ponieważ woda stwarzała wiele problemów, chociażby wytwarzające się w czasie pracy pęcherzyki powietrza, które negatywnie wpływały na działanie całego zespołu. Zabawy jednak nie zabrakło, a do tego przedsięwzięcie okazało się świetnym powtórzeniem wiadomości.
Wyszukiwarka
Koronawirus – informacje
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
Konkursy
Zajęcia dodatkowe
Godziny dostępności nauczycieli
SKS
Współpracujemy z:
Mówią o nas
Wydawnictwa
Tagi
akcje i pomoc
automatyka
budownictwo
elektronika
energetyka odnawialna
europraktyka
gry
historia i geografia
Informatyka
Informatyka, elektronika
języki
konkursy i zawody
kultura i sztuka
kursy i szkolenia
matematyka
mechanika
mechatronika
mechatronika, mechanika, automatyka
ogłoszenia i komunikaty
projekt - eurostażysta
projekt - suwalskie centra kompetencji zawodowej
projekty
przetargi
rekrutacja
sport i turystyka
szkolenia
szkoła
wdz
wycieczki i wizyty
wydarzenia
zajęcia pozalekcyjne